یا خالق هستی.................پدر

یا خالق هستی.................پدر

چه سخت است بعد تو دنیا برایم ...........پدر جانم پدر جانم بدون تو چه تک ماندم.........مثال کوه تو پشتم بودی ای بابا.......ودرغم هام کنارم بودی ای بابا........در این دنیا تو یارم بودی ای بابا ......مثل پروانه دور شمع به دورم بودی ای بابا.........به خود بالیدام بابا .......تو وقتی پیش من بودی توای بابا.......دلم تنگه دلم تنگه برای تو پدر جانم.......چشام غم گین واشک بارن برای تو پدر جانم .......دلم تنگه دلم تنگه برای مهر اون دستات......برای مهر اون دستات دلم تنگه پدر جانم.......چه سخت است توی این دنیا بی پدر موندن.......نه پشتی و نه یاری داری از بهر یتیم بودن .....چه سخته بعد تو دنیا برایم .....پدر جانم پدر جانم تک و تنهام..................قدر بابا ها رو بدونید که پشیمانی جز حسرت نتیجه ای ندارد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[ چهار شنبه 16 بهمن 1398 ] [ 2:45 ] [ -سید علی سیدی ابرزگه ]
[ ]