بوی خوش بارون.......سید علی سیدی ابرزگه...یاخداوند یکتا

بوی خوش بارون.......سید علی سیدی ابرزگه...یاخداوند یکتا

بهارو دوست دارم هنوز .....چون تو را یادم میاره .........درسته که دلم شادی نداره........اما بهار بوی خوش بارون باخود میاره........بهار گلها سبزن ودلها شادن......ادم ها با دلای شاد توی بهار می گردن.......برای من با یه دل شکسته .......بهار یه فصل درد بارنگ زرده.........یاد تو هست دلخوشیم تو این فصل.....که خیس خیس زیربارون قدم زدیم توی شهر.....توی دلم یه غم همیشه کهنه است.....جدا شدیم ما دو نفر تو این فصل.......بهارو دوست دارم هنوز ....چون تو را یادم میاره......درسته که دلم شادی نداره .......اما بهار بوی خوش عطر تو را میاره.......به زیر بارون تو بهار که میرم.....حس میکنم دست تو را الان دارم میگیرم.....وقتی که بارون میزنه این شبا......حس میکنم تو هم یادت میان اون شبا ......بهارو دوست دارم هنوز ....چون تو را یادم میاره.......بوی خوش عطر تنت بارون باخود باز میاره....



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[ چهار شنبه 16 بهمن 1398 ] [ 3:25 ] [ -سید علی سیدی ابرزگه ]
[ ]