یا الله.....تقدیم به دوست سفر کرده وهمسایه عزیز و همچنین رفیقان و دوستان از دنیا رفته. رفتنت روح الا

یا الله.....تقدیم به دوست سفر کرده وهمسایه عزیز و همچنین رفیقان و دوستان از دنیا رفته. رفتنت روح الا

یا رب العالمین............مثال کشتیه در گل نشسته ...........که با امواج پرو بالش شکسته..........مثال کشتیه اوضاع واحوالم در این روزها....کمر خم شد....... زانوانم سست وبی حال گشته این روزها .........تو که رفتی. نمیدونی عزیزم......غمت با رفتنت .با من چه کرده.......تو که رفتی غمت ای عشق زیبام .......شکسته قلب من .....دنیام تموم شد.....عزیزان قدر هم دیگر بدانید ..........که از رفتن فقط اه وفقط حسرت بمانه ......رفیقانم عزیزانم قدرهمدیگر بدانید ........که رفتن جز پشیمونی نداره .....غمت با قلب من ببین چه کرده ...........جوانیم گشته پیر کمر شکسته ........وروزهام مثل شب تاریک گشته.........تو روح االه .من بودی عشقم عزیزم.........زبعدازتو دگر عاشق نمیشم .........زتو یک یادگاری مونده باقی ............که اسمش شاهرخ است وزندگیم شد ......وهر وقتی که قلب من گرفته .........نگاهش میکنم .انگارتو هستی ..........تقدیم به دوست و همسایه وعزیزان جوانمان که از روستای ابرزگه به دیار باقی عجولانه شتافتنند.مرحوم روح الله تقی زاده .غریب ناصری .علی اسکندری .سلیمان تقی زاده .جواد رستمی .صادق حسن پور .رحمان رحمانی خدا بیامرزه . .......



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[ پنج شنبه 17 بهمن 1398 ] [ 1:20 ] [ -سید علی سیدی ابرزگه ]
[ ]