تقدیم به سردار شهید حاج قاسم سلیمانی..علمدار این روزهای عاشورایی

تقدیم به سردار شهید حاج قاسم سلیمانی..علمدار این روزهای عاشورایی

عجب حال وهوای دارم این روزها ...عجب حس عجیبی دارم این روزها.....یه حس در قلب من میگه....تو اینجایی ومیبینی همه اشک های این مردم......تو یی رستم این روزها برای ما....تویی سردار ایرانی علمدار بودی این روزها ......منم عاشق منم دلداده مولا.... به نقش تو خورم غبطه در این روزها ....در این ایام و این روزها .....تو نقشت بود علمداری برامولای عاشورا.........من عاشق که میدانم .......تو با میل ودعوتش بار سفر بستی وبا عشقت سفر کردی.......دلت شاد و لبت خندون بود امین.....به وقت دیدار با اون مولای عاشوزا.......تودر فیلمی که من دیدم ........به نقش ان علمداری که دستانش را جدا کردن .....خوشی حالت توای رستم ایرانی........که نقشت بود علمداری از ان مولای عاشورا........من عاشق من مجنون حسادت میکنم در دل .....که تنهای سفر کردی ورخت اخرت بستی.......تو حاج .قاسم.شهید کربلا .سردار ایرانی......اگر مولا حسین دیدی درودم را بر او بفرست بگو جانم به قربانش......شهیدیت مبارک تو ای سردار .......مدال افتخار گیری تواز مولای عاشورا.......روحت شاد ویادت همیشه پاینده باد......



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[ چهار شنبه 16 بهمن 1398 ] [ 2:6 ] [ -سید علی سیدی ابرزگه ]
[ ]